Description
Główne cechy ładowarki Aurora 22 kw
Nie wszystkie auta elektryczne (EV) oraz hybrydowe (PHEV) wykorzystają moc 22 kW przy ładowaniu prądem przemiennym. Dlatego warto najpierw zapytać swojego dostawcę/dilera, czy faktycznie jest to uzasadnione.
Auta, które mają ładowarki pokładowe o mocy 22 kW i wykorzystają w pełni zalety Star Charge Aurora 22 to np. Audi Q8 e-tron, Audi Q8 e-tron Sportback, Audi e-tron GT, BMW iX1, BMW iX, BMW i7, Mercedes-Benz EQE, Mercedes-Benz EQS, Mercedes-Benz EQS SUV, Nissan Ariya, Porsche Taycan, Porsche Taycan Cross Turismo, Porsche Taycan Sport Turismo, Renault Mégane E-Tech czy Smart EQ fortwo, ale również np. dostawczy Mercedes-Benz EQV, czy Citroen ë-Jumper.
Aurora 22 może być dostarczona jako urządzenie z kablem ładującym mocowanym na stałe, zakończonym wtyczką Typu 2 (obudowa typu C) lub z gniazdem Typu 2 (obudowa typu B). W tym drugim przypadku konieczne będzie użycie własnego kabla łączącego ładowarkę z autem elektrycznym (może, ale nie musi być na wyposażeniu auta). Typ 2 – zarówno kabla jak i gniazda jest standardowym rozwiązaniem stosowanym w krajach europejskich.
Zawsze jednak przed podjęciem decyzji o zakupie ładowarki prosimy o skonsultowanie się
z dostawcą/dilerem auta. Ładowarkę będzie można podłączyć do każdego auta posiadającego gniazdo Typu 2/CCS.
Specyfikacja techniczna
1. INFORMACJE OGÓLNE
- Tryb ładowania: Tryb 3 (IEC61851-1)
- Moc wejściowa/wyjściowa oraz prąd znamionowy: 22kW/32A maks.
- Znamionowe napięcie zasilania: 400V AC ±10%, 50-60Hz, L1+L2+L3+N+PE
- Układ sieci: TN-S, TN-C, TN-C-S, TT
- Złącze ładowania: Konfiguracja 01: 1 x IEC 62196-2, wtyczka Typu 2, przewód mocowany na stałe (Case C); Konfiguracja 02: 1 x IEC 62196-2, gniazdo Typu 2 (Case B); Konfiguracja 03: 1 x złącze z przesłoną typu French shueer
- Pomiar zużycia energii: Wbudowany chip pomiarowy lub miernik MID (opcjonalnie), dokładność: klasa 1
- Wewnętrzny wyłącznik różnicowoprądowy: AC 30mA + DC 6mA
- Zabezpieczenia: nadprądowe, nadnapięciowe, podnapięciowe, różnicowo-prądowe, zwarciowe, ponadtemperaturowe, wykrywanie zwarcia doziemnego, zintegrowane zabezpieczenie przepięciowe
2. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- Wyświetlacz & wsparcie językowe: bez wyświetlacza
- Wskaźnik statusu: okręg z diod LED
- Przyciski i przełączniki: przycisk stopu awaryjnego (opcjonalnie) oraz wewnętrzny przełącznik DIP (służy do ustawiania ograniczenia prądu wyjściowego)
- Uwierzytelnianie użytkownika: karta zbliżeniowa RFID, App ? aplikacja w telefonie
- Czytnik kart RFID: ISO/IEC 14443 A/B, ISO/IEC 18092, IEC/ISO 15693
3. KOMUNIKACJA SIECIOWA
- Interfejs komunikacyjny: 4G, Wi-Fi, Ethernet, Bluetooth 5.0
- Protokół komunikacyjny(urządzenie & zaplecze IT): OCPP1.6J
- Protokół (ładowarka & auto): control pilot
4. CZYNNIKI ŚRODOWISKOWE
- Temperatura pracy: -30oC do 50oC
- Temperatura przechowywania: -40oC do 80oC
- Wilgotność względna: od 5% do 95% bez kondensacji
- Wysokość robocza: <= 2000 n.p.m.
5. PARAMETRY TECHNICZNO- MECHANICZNE
- Stopień ochrony IP: IP54 @ Obudowa B (Case B), IP55 @ Obudowa C (Case C)
- Stopień ochrony obudowy IK: IK10
- Wymiary (szerokość x wysokość x głębokość): 282 x 409 x 148 mm
- Masa: ok. 7,5 kg (łącznie z kablem)
- Sposób instalacji: Montaż na ścianie, montaż na kolumnie (kolumna jest opcjonalna)
6. CERTYFIKACJA I NORMY
- Standardy i zgodność: IEC 61851-1, IEC 61851-21-2, LVD 2014/35/EU, RED 2014/53/EU
- Certyfikaty: CE
MASZ PYTANIA?
Skorzystaj z naszego słowniczka pojęć i terminów: Przejdź do słowniczka ?